sista

sista jogging rundan för denna veckan är avklarad. har bestämt mig för att försöka jogga måndag-torsdag och jag hoppas verkligen att jag kommer att hålla det.
har två mål, att komma närmare 20 blankt på denna rundan jag springer nu och sedan utöka rundan till två varv runt pildammarna.
jag tror att jag hade klarat två runder nu också men jag känner mig inte redo än. har varit så himla otränad de senaste halvåret och nu de senaste veckorna har jag precis kommit igång. vill inte ta ut mig helt.

sedan börjar fotbollen om två veckor och de kommer att hjälpa min konditon ytterliggare.

rökningen gör detta såklart värre och tuffare. men det är det, att jag vill inte sluta röka, inte än. har sagt att den dagen jag får reda på att jag är gravid. den dagen slutar jag att röka föralltid.

blev en härlig joggingrunda idag. hade håll i.o.f men vädret var helt underbart. höstkallt med en riktigt skarp höstsol.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0