söndagsmiddag = krängar dag

inprincip varje söndag är en krängar dag för mig. vi har en liten tradition i min familj att på söndagar äter vi middag tillsammans och denna söndagen stod jag och alex för den.
till middag hade vi mumsans chilibiffar med ris, pommes, kalla och varma såser. det blev frukansvärt gott om jag får säga det själv.
efterrätt bestod av en halllon/björnbärs paj och marängswiss (har varit sugen på det så otroligt länge) inte nog med efterrätt så hade vi chips, choklad och lösgodis till filmen. detta kanske låter mycket, men det är faktiskt värre än vad det låter, se själv.

här är även en outfit bild från igår.

later

långklänning från HM. den är transpartat(?) så under har jag tjocka strumpbyxor och ett linne


förberedelser

godisskåpet

marängswiss. glass, chockladsås, kolasås, krossat daim, banan och triple chocklat chip cookie

paj

gottebordet till filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0