tips

klockan är halv 1 på natten emot måndag, en ledig månad. det behövs, för att det kommer sedan att bli 2 och ett halvt intensiva jobb dygn framför mig.

tänkte bara slänga upp ett litet tips till er alla.
jag blir så otroligt torr när det är kallt ute. allt från fötterna ända upp till håret. jag har provat jätte många olika bodylotions och liknande. antingen har de inte hjälpt överhuvud taget, eller så har de luktat för starkt, inte gått in och huden så att man har blivit jättekladdig o.sv.

men denna krämen från apoteket har jag verkligen fastnat för. den luktar ingenting, går in i huden hur snabbt som helst och hjälper verkligen mot torr hud.
jag smörjer alltid in hela kroppen (utan ansiktet) efter att jag har duschat och jag blir len som en barnrumpa (alex kan intyga) och den är dryg

den finns alltså på apoteket och kostar mellan 200-300 kr.



later, godnatt

Kommentarer
Postat av: josse

jaa såna e sjukt bra!!

2010-10-18 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0