tisdag

är hemma från jobb, jogging rundan och den lilla rundan inne på mobilia.
handlade saker jag behövde t ex en rygglös BH. har hyffsat många tröjor och klänningar med öppenrygg. oftas har jag kört med no-bh då men har någon transparat och då är det ingen höjade att köra utan bh (jo, kanske för killarna)

sedan köpte jag också en glasburk som jag ska ha klämmer och hårsnuddar i. hade de innan i en plats burk. ser inte så trevligt ut. och dessutom så har jag den burken i hallen. finare med något finare då.

har ganska brottom. håller på att fixa lite frukost nu. men det blir inte så mycket eftersom att jag ska träffa viktor och kicki istan om en och en halvtimme. sitter fortfarande i joggingkläderna på så har mycket att göra!
men förhoppningsvis så hinner jag slänga upp en outfit bild innan jag sticker.

innan

efter. laugerhouse 49 kr


backless bra. lindex 179 kr


p.s hatar att handla saker som jag verkligen behöver =/ mycket roligare att spontanhandla, spec kläder!

later

Kommentarer
Postat av: Alexi

hej mumsan! kul att du har köppt lita saker som du behöver. hahaha jag vet hur mycket du ogillar det. och det där med no bh i transparent kan jag lova att killarna gillar, så därför var det ett skitbra köp! saknar dig så jag inte vet vart jag ska ta vägen, men på fredag vet jag exakt vilken väg jag ska ta, e6 rakt hem till dig. det finaste och bästa som finns. älskar dig hjärtat. puss

2010-10-27 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0