tisdag

denna dagen har varit så himla mysig. slutade jobba kl 8.30. gick en promenad hem i det underbara höst vädret. kom hem alldeles rosig om kinderna, möttes av en framdukad frukost med limhamnsbullar och massa annat gott. tack älskling.
efter frukost la vi oss och mös i soffan. somnade och sov i 4 (!!) timmar. vi vaknade upp vrål hungriga båda två. och alldeles för hungriga för att laga något hemma stack vi iväg och åt på subway.

efter subban stack vi till ikea. köpte matta, tavla, mysiga höstljus och en kakform som jag ska ha mina smycken på.
hem och fixa allt. iväg och fikade.
chailatte och maschmellow chunk cookie. brings back memories.

nu sitter vi här och väntar på att folket ska komma. ikväll blir det fotboll, pizza och vin.

later

så otroligt mysigt. man vill bara slänga sig i soffan. tända alla ljus och dricka en kopp te


ett stort maffigt ljus med sex själkar

mitt nya "smyckeskrin"

köpte en massa galjar. ska fixa alla mina klänningar. har galjar där det hänger 2-3 klänningar på

avslutar med en  outfit bild. kjol monki, tröja MQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0