torsdag

ni kan inte gissa vad jag har gjort idag. eller jo, joggat. det är ju egentligen sista rundan för veckan men får se om jag hinner imorgon också. fan alltså, jag älskar det. när jag lägger mig på kvällen så längtar jag tills jag får gå upp och jogga. vad är det för fel på mig?

när jag kom hem skulle jag ut med hulken. men har tyvärr inget koppel (det gick isönder när josse lånade det) så nu har jag fått låna ett grimskaft av josse. tror nog grimskaftet väger mer än hulken.

när jag var ute med hulken så hade jag glömt bajspåsar och såklart bajsar hon och det står en gubbe 50 m bort och skriker "ska du inte ta upp efter dig?" jag skriker tillbaka att hon bara skissade. han hör inte, jag skriker, han hör inte. så jag går fram till honom att hon bara skissade, det är en tös så hon sitter ner när hon skissar. han bad så mycket om ursäkt. jag börjar springa när han inte ser mig längre, för tänk om han hade gått fram sen och kollat mig.
men vi klarade oss. nästa gång ska jag ha med mig påsar!


later

Kommentarer
Postat av: josse

hahahahahahahahahhaha jag avlider!!! sååå synd :D hahahahahaah

2010-10-28 @ 21:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0