tungt

fy farao vad tungt det var att springa idag. badmintonen tog helt slut på min krafter igår =/ kändes som någon hade satt fast 3 kilos klumpar på vardera ben.
men då blir det extra skönt när man kommer hem och känner att man klarade ändå. allt sitter i huvudet.

börjar bli riktigt kyligt nu. så imorse åkte en exktra jacka på. det är bara en vindjacka. men man håller värmen mycket mer när man drar på sig en sådan över sina kläder

pandband över öronen är också jätteviktigt. man blir jätte lätt förkyld om man inte täcker öronen/huvudet när man är ute och det är kallt. och tänkt på, ta inte av er mössan/pandbandet fast att du känner att du är jättevarm!!

sämsta tiden på jättelänge. brukar ligga mellan 28-30. mitt mål på denna rundan jag springer är att komma närmre 20 blankt. så jag har en bit kvar.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0