19e september

då är det den 19 september. de flesta kommer att rösta idag, vissa har redan gjort det. jag har lagt min röst och jag hoppas att alla ni andra som har rösträtt också har gjort det.

detta val kanske det mest intressanta inte handlar om vem som vinner, utan om sd kommer med eller inte. jag tänker inte yttra mig om vad jag tycker och tänker om just sd. men i min familj är vi väldigt splittrade om vad vi tycker om sd. vissa röstar på de och vissa ratar de.

men jag tror att alliansen (de blåa) kommer att vinna valet, om det är vad jag vill vet inte så många och I like to keep it that way.

men som sagt, det ska bli intressant och se om sd kommer med. och om de kommer med, hur ska de andra partierna hantera det? de har själva sagt i tv att de inte vill ha in sd i riksdagen, men om de kommer med så kommer vi inte att sammanbeta med de. intressant.

jag tror att jag kommer att se valvakan. om jag inte somnar. den senaste veckan har jag jobbat extremt mycket. detta är sista dagen, sista ruschen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0