fredag

har inte haft någon tid till att blogga idag. fast att jag har jobbat i nästan 10 timmar har allt gått i ett. med städning, frukost, lunch, sjukgymnastik, vila (inte jag då) middag.. osv
har inte heller haft något dikret att skriva heller.

idag har jag haft en sådan dag då jag äter allt jag är sjuken på. änsålänge har jag avvankat 200 g marabou daim, två delicatobullar, en godispåse och småkakor.
jag älskar att ha sådana dagar. för jag är en sådan person, antingen äter jag inget godis eller så äter jag allt. får inget tillfredsställande med att ta två godisbitar, eller en chokladbit, en tårtbit. ja ni fattar.

så gissa hur min kväll kommer att se ut. ni får den i bilder

en chipspåse och en 1,5 liter läsk (orkar inte ens hälla upp läsken i ett glas)


och, såklart uppknäppta byxor. det ända som är bra med att alex är borta är att man kan känna sig skabbig och inte behöva tvinga sig göra sig fräcsh (alex har aldrig sagt jag är skabbig, men man vill ända känna sig fräsh med sin love one)


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0