friskis

äntligen känner jag mig frisk. det firade jag genom att dra mig till gymmet nu imorse. var nog 4-5 månader sedan jag var och gymtränade och det märktes.

märkte det inte lika mycket på konditionen. har ändå försökt att hålla den igång nått sådär under tiden jag inte har tränat, varken fotboll, ridning eller gymmat.
men styrkan herregud. den är som bortblåst. läskigt hur snabbt saker och ting i kroppen bara försvinner. jag kommer ihåg sista gången jag tränade gym (i våras) då hade jag ungefär gått upp 10 kg på maskinerna. nu är jag nog - 15 kg.

ska försöka hålla igång mitt gymmande nu. men jag är en periodmänniska med det. kan tycka att det är skit roligt 2-3 veckor, sedan spyr jag på det. och jag är en sådan människa att jag gör vad jag tycket är roligt. tvingar inte mig till saker jag inte vill.

såhär såg jag ut imorse innan jag stack till gymmet (hade precis gått upp, därför den glada minen)
träningsbyxor nike, linne gina tricot, träningsBH champion, hårband HM tror jag



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0