Hej

Välkomna hit till den nya bloggen. Här jag lovar att lägga upp bilder. Såg direkt att det fungerar att ladda upp bilder, så nu kör vi.

Jag tror att jag kommer ha samma läsare som jag hade i min förra tänkte jag ändå köra ett litet välkomande genom att pressentera mig själv.

Jag heter Camilla Karlström (som ni kanske fattar genom vad min blogg heter) jag är 20 år gammal. är tillsammans och även sambo med alexander som även råkar vara den människan jag älskar mest på denna jorden, utan tvekan. hade kunnat ta ett skott för honom vilket sekund som helst.
vi har bott tillsammans lite mer än ett år och har varit tillsammans i 2 år och 3 månader. ni behöver inte ens fråga, ja det har varit den bästa tiden i mitt liv.

Vi har även en liten hund, en chihuahua som heter Hulken. Hon är 9 månader gammal och är våran lilla ögonsten.

Annan fakta kommer komma lite då  och då.

Men det finns en sak, detta är min blogg, mina ord, mina tankar. Så jag skriver vad fan jag vill, när fan jag vill.

Later

såhär ser jag ut


min man alex


detta är vår hund hulken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0