jobb

det står jobb på schemat idag. men idag hade jag velat att det inte stog någontins alls på mitt schema. det är så fint väder idag. så idag hade jag velat gå en lång runda med min hund. luncha med någon kompis i solen på en uteservering. sitta och snacka en massa skit om allt och alla.

men om jag hade fått bestämma den perfekta dagen hade det varit att alex hade varit hemma och vi hade åkt ut till bokskogen med picknick med oss. lagt oss i gräset och bara njutit.
men verkligheten slår en i bakhuvudet, väcker mig från mina dagdrömmar och påminner mig själv om att det är dags att göra sig redo.
ta av sig pojkväns tröja och slänga sig i jobbkläder och bege sig.

ha en bra dag.

kan ju tyvärr inte blogga från mobilen så vi hörs imorgonbitti.

later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0