Jogging

har träningsverk i bröst och armar. det var längesedan jag hade träningsverk kan jag lova. eller nej, nu ljuger jag. för en månad sedan spelade jag badminton med min pappa. och hade träningsverk i ca 5 dagar efteråt. fast det var mest i gumpen. kunde knappt sitta ner så ont jag hade.

det blev en joggingrunda idag. den vanliga rundan. till pildamsparken, ett varv och tillbaka. tror att den rundan är ca 5 km.
vill hitta en annan runda, blir långtråkigt med bara den. men det är väl det som är nackdelen med att på så centralt att här inte finns så fina ytor att jogga på. vill ju helst inte springa inne i stan. vilka i-landsproblem.

har på mig träningsbyxorna från nike. underställströja från everest



joggingskor adidas köpta på löplabbet (de är helt underbara)

sedan vindjacka från peak perfomens.


dessa kläder är jättebra. de andas men håller ändå värmen.

nu ska jag hoppa in i duschen. sedan blir det gossip girl tillsammans med frukost

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0