rensa skallen

det blev en riktigt hetsig morgon kan jag minst påstå. jätte stressigt på jobb för att ingenting gick som jag ville. och att hulken gjorde exakt tvärtemot vad jag sa gjorde inte saken bättre. blev så himla förbannad på henne så att jag hade kunnat drämma in henne i väggen.

promenarde hem från jobb idag. men kände mig spänd och konstig i kroppen. det kändes som om jag fortfarande var stressad.
så efter 30 minuters promenad hem med den lilla valpen (som jag nu älskar igen efter vårat bråk imorse) tog jag på mig joggingkläderna och joggade min runda.

det hjälpte verkligen. fick kroppen att koppla av och tänka på annat. känner mig hur bra som helst nu. varken stressad eller spänd. så det är ett bra tips till er från mig. om ni känner att ni behöver koppla av och tänka på annat. gå eller jogga en runda. ge det en chans iaf. det kanske inte hjälper på alla.

nu blir det samma rutiner som igår fm. in i duschen sedan frukost till gossip girl.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0