ring + naglar

tänkte visa er en ring jag köpte i helgen på centersyd. blev helt förälskad i den när jag såg den.
100 kr på gina tricot, vilket kap!
tänkte slå två flugor i en smäll. satte på mig ringen på fingert så att jag kunde passa på att visa mina naglar som jag också fixade i helgen.

har haft byggda naglar sen sen vår/tidig sommar och nu är jag fast. tycker att det ser fräscht ut och jag som har världens sämsta kvalite på mina naglar och världens fulaste så älskar jag det ännu mer att jag så lätt kan dölja de.

mina naglar fixar jag på hansakompaniet. tycker att de är jätte duktiga där. vet inte hur länge naglarna håller eftersom att jag aldrig har brutit de. eller jo en har jag brutit. men jag gör påfyllning var 4e- 5e vecka.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0