shopping

igår var jag och min alexis iväg på nova lund och shoppade. det var år och dagar sedan jag var och shoppade. räknar inte det som shopping när man är i stan och fikar, går in på hm och köper en tröja.

igår blev det en hel del nytt i garderoben som behövdes. och nu ekar det på kontot.. igen. MEN det var saker som behövdes.
det blev
vinterjacka - top shop
en ring (behövdes ej) - topshop
kofta - MQ
kjol - HM
BH - HM
trosa - HM
puder - i.d
stövlar - håkansson
klänning (behövdes ej) - bikbok

vill inte fota allt och visa. tycker det är roligare att visa en outfit där jag har ett plagg nytt plagg på mig.

nu bilr det en varmdusch. är så jäkla frusen av mig.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0