Varning

mig morgon/fm. ganska spännande ändå.
gick till fiskis och svettis som vanligt. eftersom att min klippkort är slut har jag de senste 5-8 ggr andvänt alexs. inga problem what so ever. men idag. drog kortet som vanligt kom innanför grindarna då plötsligt receptionisten stoppar mig och frågar om hon får kolla på mitt kort. självklart sa ja, det tillhör min sambo.
då var det som om hon förvandlades till en vampyr och började så smått skrika på mig att det är strängt förbjudet att använda någon annans kort. jag bad så hemskt mycket om ursäkt för jag visste verkligen inte att det var strängt förbudet.

hon gav både mig och alex en varning.
men den här tanten ville inte ge sig. hon störde sig visst verkligen på mig. så hon sa, de skorna gick du in med och det är förbjudet att ha sina ytterskor på sig. då sa jag, ja jag vet. men jag cyklade hit, så det är inte som att jag har nuddat marken spec mycket.

men hon störde sig visst och sa att jag fick en till varning, så om jag gör något fel på friskis så skulle jag aldrig få sätta min fot där igen.

jag tror nog att denna tanten (tant och tant, hon var kanske 25-30) hade en viss period i månaden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0