amezing

hemma från en underbar weekend i london. vi har haft perfekt väder, mycket shopping, god mat, varit på musikal och mycket mer.

jag är fortfarande seg. har legat hemma och degat hela dagen dagen. har ont i magen. har ätit så jävla mycket denna resan och så jävla onyttigt så det är sanstlöst. men, är det semester så är det.

jag vet inte hur jag ska återberätta denna resan. så jag rekomenderar er att gå in på min facebook. håller på att ladda upp bilder där just nu.

när det är klart så ska jag slänga mig i soffan igen och tycka synd om min mage. har slängt i mig en falafel/kyckling nu. så den ligger fint i magen.

ska ta tag i dagen efter jag har vilat. har en del att göra.

later

Kommentarer
Postat av: Sally

Välkommen hem snygging :) <3

2011-04-26 @ 23:15:06
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0