And I took his heart when I pulled up that gun

det var jättemysigt att luncha med sallsan. jag åt också, likabra. åt en ciabatta med brieost, kalkon, philadelphia ost och sallad. det är mysigare att äta med någon än att sitta här hemma i sin ensamhet och käka. men visst, det är billigare att äta hemma. amanda mötte också upp oss efter en stund. som vanligt så satt vi och snackade om allt mellan himel och jord :).

kom hem och kollade på gårdagens avsnitt av BB. vad gör du sara? du ska vara med martin!

planen var att jag skulle övningsköra med pappa idag. men han bara klickar mig när jag ringer så jag antar att han har mycket att fixa med i skolan.

ska ikväll hem till sussie som fyller år. kanske blir en svänga på lilla torg också.





later

Kommentarer
Postat av: Sally

mysigt att fika med dig med fina du!!

2011-04-13 @ 23:27:52
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0