Dress(es) for success

det var skönt att få skriva av sig lite. jag är inte så sjuk som det kanske lät i det förra inlägget. egentligen är det bara halsen som bråkar med mig, i övrigt känns det faktiskit ganska bra.

men på tal om något annat, något roligt, klänningar. var inne på www.nelly.se och fick se fina vår/sommar klänningar. mina shoppingar fingrar ville köpa hem vart enda en. men efter att ha kollat på för många program av lyxfällan och att jag faktiskit ska till london om två veckor så avstod jag.

men bra tips till er andra.

marinblå långklänning med fin rygg, 995 kr


super söt klänning, hela bröst partiet är täckt av pärlor. ganska dyr 1895 kr. men perfekt till studenten


lilla svarta med häftig rygg 399 kr


en till liten svart med häftigt bröst parti


fantastisk färg, denna skriker "roligaste midsommaren någonsin.." i mina öron.


som en sommardag 299 kr


lovely, 299 kr


framsidan av överståeende klänning


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0