everyday is a cake day

jobbhelg över. alltid skönt när klockan slår 17.00 söndagen man jobbar. fast måste erkänna att denna helgen gick ruggit snabbt, gillas! nästa gång man jobbar helg är min man hemma.

jag hade med mig kameran. men gissa hur många bilder det blev, EN. haha suger!

blev middag hos pappa idag istället för jessica. pappa hade köpt matchen tff-mff så satt och kolla på den. sedan blev det tacos till middag och till efterrätt banan kaka med chokladgalsyr över. tappade räkningen på hur många bitar jag åt efter tre.. sedan delade jag och brodern min en chips påse till BB.

måste kanske nämnas att söndagar är min ät-vad-fan-du-vill-dag. har ni någon sådan dag? jag måste ha det, för detta kanske låter sjukt, men jag älskar att äta tills jag mår illa. och kan ju inte göra det varje dag, då hade jag rullat fram (även fast jag är påväg dit). så söndagar fick det bli eftersom att vi ofta har söndagsmiddag och då blir det så jävla mycket mat, efterrätt, snaks godis, you name it!

simon, hulken och jag satt och kollade på BB. fan, ville att patrik skulle åka ut..


tog även hem mina körskole böcker. ska fan ta tag i den skiten nu och ta det jävla kortet. MOTIVERAD!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0