finn ett fel

godmorgon på er. hittils har det inte varit en sådan jätte "god" morgon. har sovit skitdåligt inatt, har nog varit vaken mer än jag har sovit. fick min mens imorse, aldrig roligt. min macka jag hade tagit med mig till jobb hade stelnat och förvandlads till ett knäckebröd, tanten på pressbyron hade nog världens PMS imorse när jag skulle fylla på mitt busskort m.m.

det ända possitiva var ftj-killen som kom och hämtade mr S imorse. han tyckte synd om mig som hade jobbat hela natten, så han körde mig till södervärn. kärlek till honom!

såhär såg jag ut när jag stack till jobb imorse. leggins Bikbok, linne Gina Tricot, kofta MQ, skärp Gina Tricot.
hitta ett fel på denna bilen..


joggingskor till vardags outfit. förlåt, men jag tycker att det ser så fult ut. eller, fötterna ser så fula ut. jag tycker det ser ut som att man får stora ankfötter


nej, bort med allt det negativa. nu ska jag dra till friskis och köra ett grymt gympass. en ny start på dagen helt enkelt.

later

Kommentarer
Postat av: Sally

hihi jag håller meed dig, det ser och känns så himla fult med joggingskor till leggings, om man inte ska ut på en motionsrunda för då kan man ta det, men ska man iväg på annat så är det bad!Då brukar jag ha benvärmare till.

2011-04-05 @ 21:53:31
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0