första april 2011

puh igår efter träningspasset med alex var jag helt död. la mig och soffan och somnade ganska omedelbart. alex mamma och syster skulle komma till oss kl 18 för att äta middag. vi sov fram till klockan 17. snabbt in på malmborgs för att handla efterrätt och förrätt. men vi hann!

idag åkte min man iväg till jobb. fuck it. hatar det FAN vad jag hatar det. men what to do? jobb är jobb, pengar är pengar.

när jag hade sagt hejdå till honom kunde jag inte somna om så jag begav mig till gymmet. körde mest ben idag. sedan avslutade jag med att jogga 5 km. men eftersom att jag hade kört på pass mycket ben så var mina ben som spagetti på löparbandet. nog de jobbigaste 5 km jag har varit med om. svetten bara sprutade. nu blir det vila lördag och söndag. min kropp måste nog återhämta sig regält efter dessa tre dagarna.

nu ska jag göra mig iordning för jobb. börjar kl 13.00. ha det bra

såhär såg jag ut igår. "skinn" kjol HM, blus HM


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0