fredag den åttonde 2011

happ, ja då har man åkt på världens förkylning. kanske inte var så jätte smart att vara ute i blåsten 6 timmar igår. det fick jag betala för inatt. feberfrossa, inte kunnat andas så bra, haft ont i hela kroppen osv.

fan, varför kommer detta lagom till min lediga helg? denna helgen hade jag sett fram emot så länge. har iaf sjukat mig från dagens arbets pass. skulle egentligen jobbat nu 8.30-13.00. som tur var är det inte så långt pass, så jag förlorar inte så mycket pengar på det.

ska bara ta det lungt hela dagen. ska ladda ner lite filmer och så. sedan får jag se hur jag känner mig mot kvällen om jag orkar ta mig till simon eller inte. borde kanske koncentrera mig på att bli frisk. men bara jag får bort febern så kanske jag orkar gå dit och vara lite social. we´ll see.

så här såg min morgon ut iaf. har fått i mig en tallrik fil med müsli och en äggmacka också. aptiten är nog det sista som försvinner från mig, I love my fooood!


ska sätta igång gårdagens BB avsnitt nu. orkade inte ens sitta uppe och kolla på det igår. när jag kom hem igår kom alla symtom på en och samma gång och däckade mig totalt.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0