hejdå korvar

har nästan förätit mig på korv med bröd nu. är fattig, har varit sjuk så har inte orkat handla hem någon mat. så det har blivit det som har funnits i frysen. och där låg ett oöppnat paket med kyckling korv och ett paket med korvbröd. men idag tog jag de två sista korvarna och de två sista korvbröden. nästan lite skönt. för det var inte lika gott idag som det var när jag åt de för första gången på dessa dagarna.

ska bege mig mot jobb nu. och imorgon bitti när jag ska hem ska jag se om min cykel är kvar i stan. den har fått vid SF bio sen onsdag. jag håller tummarna!

byebye korvar. hoppas det dröjer ett litet tag tills jag möter er igen..


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0