I have loved you all along

härligt träningspass avklarat. blev mest ben idag. det var för många krampor inne i rummet med fria vikter. pallade inte stå där som ett fån och vänta. föhoppningsvis kan jag köra överkropp imorgon.

vet ni vad? jag älskar att svettas! haha sjukt. men jag älskar att se min kropp blänka av svettdroppar i speglen när jag sitter och stretchar efter ett träningspass.
åh, det känns verkligen som om jag har kommit igång med träningen nu. längtar redan tills imorgon då jag ska få träna igen. men längtar tills alex kommer hem, då vi kan träna tillsammans.

har fått i mig en brakar frukost. duschen är avklarad nu är det bara slapp i soffan :)

måste tipsa er om denna sportbh från champion. den är utan tvekan den bästa sportbh jag någonsin har testad. sitter som en smäck och håller bobisarna på plats. härligt material som andas också. ganska dyr, 400 kr kostar den. men den är värd varenda krona!


later

Kommentarer
Postat av: Sally

jag behöver ny sportbh så tack för tipset!

2011-04-04 @ 21:58:09
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0