I´m not afraid to do this

det gick bra även idag på gymmet. körde bara armar och lite mage. avslutade som vanligt med att springa fem kilometer.

igår när jag sprang de fem kilometerna så var det pain in the ass. blev trött snabbt, vilket resulterade i att jag kollade hur långt jag hade kvar hela tiden. vilket gör det så mycket jobbigare. idag hade jag bestämt mig för att inte kolla innan det hade gått sex låtar i min iphone. när jag sedan kollade så hade jag redan sprungit 4,3 km. så de fem kilometerna idag kändes så mycket lättare.

så ett tips till er som brukar springa på löpbandet, som har bestämt er för att springa en viss sträcka, eller på en viss tid. kolla INTE på klockan eller km-räknaren för tidigt. det känns mycket lättare då.

ett av mina del mål är att klara av att springa 5 km på mindre än 25 minuter. idag var jag nära. 5 km på 25,28 min. (förlåt för dålig bild, men den är tagen från min telefon då jag fortfarande springer, lite skakig på handen)


har varit duktig och fått iväg viktiga mejl. det börjar dra ihop sig till pluggandet till hösten. kommer antagligen först att få läsa upp lite ämnen (skojade bort det mesta av gymnasiet) innan jag börjar på min utbildning till socionom. men ser fakiskt fram emot att börja plugga.. eller, jag ser fram emot att vara färdig utbildad.

ska dra på mig lite kläder och sedan gå in på malmborgs för att handla hem till lunch.

later

Kommentarer
Postat av: Sally

dutti tjej! tack för tipset, jag som hatrar att springa kolla typ en gång i minuten ;P

2011-04-05 @ 21:57:41
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0