I<3VÄDRET

alltså jag är kär i detta vädret! som jag har saknat det. vad fan har man gjort under hela vintern?

min syster väckte mig imorse halv 10. har klyddat lite med londonresan. tydligen måste man lämna en massa information om sitt pass innan man åker till london. tror det är en säkerthets fråga eftersom att det är kungabröllop där nästa vecka. om vi inte hade gjort detta så hade vi inte fått åka. så det känns ju bra att jag fixade detta idag.

sedan promenerade jag och alex ut till bunkeflo för att hämta bilen där. var en jätte härlig runda på ca 50 minuter. sedan var vi ute i limhamn för att fixa med friskvårdsersättningen med mitt jobb. fick 900 kr i handen idag, tack för den :)

emil är här vi och vi har precis mumsat i oss varsin kebab. ligger nu och jäser i soffan.

vad dagen mer har att erbjuda vet jag inte än. men den kommer garanterat att bli super.

promenaden till bunkeflo




hämtade mercan och körde nercabbat idag




later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0