idag vinner förnyftet

har bestämt mig för att inte dra ut på några rolig heter idag. tyvärr. men herregud jag mår verkligen inte bra. det är bara dumt för om jag drar ut idag så kommer jag må tio ggr värre imorgon än vad jag redan gör. då kanske jag behöver sjuka mig mer nästa vecka och förlora pengar. plus att jag kan smitta någon annan, det vill jag heller inte göra.

men tycker att jag förtjäna många vuxenpoäng för detta beslutet iaf. att lyssna på kroppen är a och o. det är så man mår bra, det är man lever ett hälsosamt liv enligt mig.

så mamma hämtar upp mig när hon slutar jobba (vid fem) så blir det myskväll med mamma och lillebror idag tillsammans med en gigantisk påse med naturgodis.

en mer rolig sak är att nu har gått halva tiden av när alex är ute, one week gone, one to go. åh vad jag saknar hans stora kramar och varma kyssar.



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0