it´s makes me happy

uu jag är så glad. det gick jättebra att köra idag. var lite små nervös måste jag erkänna. hade ju inte kört på ett och ett halvt år så det kändes ovant att sätta sig bakom ratten. och jag trodde att pappa först skulle köra ut till någon öde plats och gå igenom grunderna igen. men direkt när han hämtade mig satte han sig i passagerarsätet och sa, här är nycklarna, kör!

men som sagt det gick super. körde en runda i närheten först. sedan ut till hornbasch (stavas?) pappa skulle handla lite där. nästa stop var någon blomster affär i staffanstorp. efter en affär där satte vi oss i solen så bjöd pappsen på glass. sedan körde jag till ekohallen, pappa skulle ha cigg. sedan körde jag hem till mig. här hemma tog vi en kopp kaffe/te. pappsen har precis stuckigt och jag sitter åter igen här på datastolen. tack finaste pappa för en mysig fm och em.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0