it tastes like candy in my mouth

har kommit in i en frukt period. äter otroligt mycket frukt nu för tiden, nästan för mycket tror jag..

måste bara tipsa om denna fruksalladen jag gjorde till mig själv ikväll. det är den godaste mixen av frukt om du frågar mig.

det är vindruver (massa!), ananas och banan. sedan häller jag ananas juice på (den som finns i burken).
om man vill så kan man göra den mer "efterrättig" och ha antingen kesella vanilj eller vanilj yogurt över
, blir super gott och fräscht.


nu ska jag gå och tvätta mig sedan lägga mig att läsa. behöver sömn känner jag. börjar kl 9 imorgon med. sedan dirket efteråt ska jag hem till jessica (min syster) för middag. så jag kommer inte kunna blogga förrens på kvällen.

men jag ska försöka komma ihåg kameran så blir det förhoppningsvis ett bild regn om söndagen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0