lördag 2/4-11

vet ni vad som är konstigt. igår jobbade jag ett pass på fem timmar, idag var mitt jobbpass åtta timmar men kändes så mycket kortade är det passet igår.

promenerade både till jobb och hem. men satans vad varmt det var att gå hem. hade min pälsjacka på mig. men värt att tillägga, jag klagar INTE. så fucking amazing att det känns om att värmen äntligen är här för att stanna.

när jag kom hem bytta jag om till skinnjackan när jag skulle in och handla på malmborgs. och när man har slängt på sig skinnjackan för första gången på året, då är verkligen våren påväg!



har bara chillat sen jag kom hem från jobb. såg en dålig tonårsfilm precis. och det är väl såhär resten av kvällen kommer att se ut också. jobb imorgon med. men för er andra, slå klackarna i taket!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0