lördag den nionde april 2011

är hemma från mamma nu. hon ska iväg på utflykt idag med massa kompisar. whiskey och öl provning i småland. så blev lämnad strax innan halv nio imorse.

vi hade jätte mysigt igår. åt grillad kyckling med potatissallad och vitlöksbröd till middag. sedan hade jag en natusgodispåse för 98 kr som jag satt och mumsade på hela kvällen tillsammans med filmen "hämnden". har sett filmen innan. men mamma ville jätte gärna se den och den är jätte bra, så för mig gjorde det inget att jag såg den en andra gång.

för övrigt så känner jag mig mycket bättre idag. visst fortfarande lite rosslig i halsen och så men febern är nog helt borta. jag tackar mitt förnuft för att jag stannade hemma igår. visst sjukt tråkigt att veta att alla sina bästa kompisar är ute och festar och själv sitter man hemma med en godis påse hos sin mamma och kollar film..

men om jag hade gått ut igår så hade jag inte mått så här pass bra idag. take the bad and make it good.

naturgodis för 98 kr..


mystrumperna var på




japp, jag åt upp varenda bit!



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0