måndag elfte april 2011

happ. ny vecka, nya friska tag. eller nej, jag är fortfarande inte frisk. har fortfarande hosta som spökar i mina lugner. men för varje dag som går så känns det lite bättre. imorgon hoppas jag att hostan är helt borta så att jag kan komma igång med att röra på sig lite igen. en vecka sedan jag rörde på mig nu, känner mig lite som en säck potatis. but, what to do?

har gjort mina morgonrutiner, ätit frukost, tagit morgonciggen med en kopp te med honug, varit ute med hulken och nu ska jag ta en efterlängtad dusch! mitt hår är så jäkla äckligt!

vad dagen sedan har att erbjuda. soffliggande, se klart eclipse sedan bege mig mot jobb. roligare än så blir det tyvärr inte.

btw, detta har varit den längsta lediga helgen jag har varit med om. men å andra sidan, på hela helgen har jag gjort av med 89 kr. bra jobbat! eller, jag inte kämpat för det. man gör inte av med så mycket pengar av att ligga i sin soffa och kolla film.

Will he think me weak, If I tremble when I speak


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0