min dag i bilder

min dag började väldrigt slappt. har haft världens hosta idag (ibland kändes det som om jag skulle hosta upp mina lungor) så har klunka te som bara den


haft lite (mycket) ångest över att det har varit strålande sol hela dagen. och själv har man suttit inne i sin lägenhet och varit sjuk


min valp (hon kommer alltid att vara en valp för mig) höll mig tillskap tillsammans med..


twilight! hann se ettan, tvåan och halva trean. antingen ser jag klart andra halvan ikväll, eller imorgon


sedan kom la familj över med pizza till sjuklingen



ligger fint i magen!


till efterrätt (ja, vi har efterrätt till pizza) gjorde jessica en citronpaj som var så jäkla god!


hittade sedan ett läppglans som jag hade glömt bort att jag hade. lycka


vi kollade på "remember me" ikväll. ja jag vet att jag såg den igår men den är sååå bra. och alla ikväll tyckte också att den var super. SE DEN, det är en order! fick ner mig lite chips och ostbågar också. ett måste till söndagsmiddagsfilmmys. (fast att jag var proppmätt så att pircingen i navlen nästan ploppade ut..)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0