missing you

blä, känner mig inte särskilt vacker idag. men jag gjorde mitt bästa med sminket iaf.

om man tröttnar på ens kläder kan man köpa nya, samma med möbler osv. vad gör man när man tröttnar på sitt utseende. åh, svacka. har nog med hunger, mens och förkylning att göra..

ska trotsa vinden även idag och åka upp och lunch med fina manda! idag tittar iaf solstrålarna fram ser jag.

shortan har jag ingen aning om vart den kommer ifrån. hittade den hemma hos pappa när jag hjälpe honom att röja. jeansen är favoriterna från levi´s, skärpet second hand





för en piggare look har jag idag på mig ett rosa/korall färgat läppfift från lumene


later

Kommentarer
Postat av: Sally

hade inte tröttnat på ditt fina utseende dear!

2011-04-08 @ 11:56:54
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0