o.n.e

det blev en hel del shopping i london. men en av mina favoriter är faktiskt något jag inte hade någon aning om att jag skulle köpa. en one pice dräckt. tycker inte ens de är fula. tycker att de är sjukt söta. man ser ut och känner mig som en stor teddy björn.

de är riktigt sköna. hade på mig min på vägen hem från london och har nog aldrig flugit i något mer bekvämt. kan rekomendera er att köpa varsin, ni kommer inte att bli besvikna!

alex köpte också en likadan. så nu kan vi vara ett sådant töntigt par som har likadana saker på sig


later

Kommentarer
Postat av: amanda

åh vad mys! :D en sån vill jag med ha, ska nog införskaffa en ! hihi

2011-04-28 @ 08:25:22
Postat av: Sally

åh vad fin den var Camilla! :)

2011-04-29 @ 09:13:59
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0