onsdag den trettonde april 2011

trettonde april. ni vet vad det betyder! jag har varit tillsammans med min man, min självsfrände, mitt liv, mina andetag, mitt allt i två år och tio månader. tiden bara flyer iväg. vi har snart varit tillsammans i tre år. jag kommer ihåg när kicki och viktor (två av mina bästa kompisar) hade varit tillsammans i tre år, det tyckte man var jätte länge. men när man själv är i den sitsen så, herregud. tre år är ingenting. de har bara flygit iväg.

det ska bli många många många fler år kan jag lova er. jag älskar honom mer än vad ord kan beskriva!





later

Kommentarer
Postat av: Sally

awe Grattis till er!!!

2011-04-13 @ 11:22:24
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0