pics rain

har slängt på smink i fejjan för att inte skrämma skräck i folk som möjlitvis möter mig denna lördagskvällen. om en stund blir jag hämtad av emelie. vi ska ut till guns hus och mysa. jag, emelie och jessica.

åh vilken nostalgi. så många nätter man har sovit i det huset med de finaste flickorna i världen. vi må vara 21 år gamla. för gamla för att hänga i stallet en lördag kväll med karamell kungen i handen. men bara för ikväll byter vi ut våra klackar till raggsockar, i våra händer har vi smågodis istället för drinkar. ikväll är vi på örs istället för ett uteställe. ikväll är vi 14 år igen.

här kommer ett regn av bilder på mig, njut. eller. nej kanske inte njut. men vafan kolla om du vill, spy om du vill, skratta, I don´t give a fuck. men här kommer de.

myskläderna är på och de består av leggings från bikbok. linne från gina och tröja/kofta från HM





later

Kommentarer
Postat av: Sally

du är fin!!



Och gud vad mysig lördagskväll :) <3

2011-04-11 @ 18:56:16
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0