sjätte april 2011

åh åh åh! nu har jag jobbat intensivt ett jävligt bra tag, för mycket har det blivit. har fått hoppa in två dagar på en redan stressig period. så känskan av att gå av passet idag var nästan bättre än att gå av söndagspasset.

frågade ftj killen om han orkade köra mig hem och det gjorde han. orkade inte gå, ville bara hem och äta min goda frukost och ta en cigg med en kopp te och njuta av en och en halv dags ledighet!

nu sitter jag bara här och tar det lugnt. ska göra det en timme till, sedan är det dags för att göra sig i ordning. ska träffa sally, jessica och josse i stan. har jobbat så mycket nu, så det var längesedan jag träffade någon =/.

jag har alltid en klick honung i teet. för att jag tycker att det blir godare då. men blev glatt överraskad när jag läste att det var sådär nyttigt. visst ni det?
1)bra för minnet
2)bidrar till kroppens fettförbrännings
3)infektionshämmande effekt på sår



later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0