So why you standing over there with ya clothes on

känner ett sug av att dricka mig full ikväll. men jag vet inte om det är så bra pga av min envisa sjukdom. jag känner mig ensam för att jag sitter i denna lägenheten. ser fina filmer om det viktigaste som finns i världen, kärlek. saknar närhet av den personen jag älskar mer än livet.

nu sitter jag här med fina kläder på mig, mitt aniskte är täckt av smink för att dölja sanningen. jag ska bege mig mot mina vapendrivare jag hade på gymnasiet för att snacka skit om folk vi inte tycker om.

fan vad dystert detta lät. men jag är glad. har bara lyssnat på förmånga "fuck the haters" låtar.

ska inom mobilia för att ta ut lite pengar sedan bege mig mot emma för mat, vin och trevligt sällskap. detta kommer att bli en fin fin kväll. hoppas att alla ni andra också kommer att ha det <3.


ikväll har jag satt upp mitt hår i mitt hår


störigt att kjolen korvade. men på mig har jag kjol med skinndetaljer från lindex, linne MONKI, overzie kavaj lindex och öronhänge från INDISKA


fuck the haters!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0