söndag den artonde april

klockan är snart  fyra på natten/morgonen. vi har precis kommit hem. var och firade cornelia. stack där ifrån vid 2 tiden. sedan ut till alex pappa. där satt lars (då hans pappa) och olle (en kompis till honom) och drack och hade trevligt. så vi satt där och spelade giutarr och sjöng i våra ljuva stämmor tills nu.

konstigt nog, fast att jag var uppe åtta imorse är jag inte speciellt trött. kommer väl när jag lägger huvudet på kudden. vi ska se kvällens avnsitt av BB nu, sedan blir det bingen.

och btw, jag är så jäkla mätt. fy fan vad jag har krängt allt ikväll. I love it. ibland, okej detta kanske låter sjukt. älskar jag att äta godis, kakor, tårtor tills jag blir spymätt. men bara ibland. och ikväll var en sådan kväll.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0