söndag den tioende april 2011

hur stor är sannolikheten att fyra egentligen väldrig upptagna tjejer inte har något planerat en lördag kväll mitt i april. att vi fyra tjejer spontant åker ut till stallet, där vi för första gången träffades hänger som vi aldrig har varit ifrån varanda.

jag älskar sådana här kvällar. fyra munnar som går i ett, pratar om allt mellan himel och jord. det behövs inte mer för att ha en lyckad lördagkväll.

emelie hämtade som sagt mig vid 21 tiden. blev glad av att se att amanda också var i bilen :) körde och handlade falafel/kebad. inom donken för att handla cola ligth. hallå, man kan ju inte dricka vanlig cola. eller? sedan hem till gun, där vi intog våra platser i soffan sedan var det bara mys och snack. satt och snackade i timmar. tills jessica somnade raklång på golvet. det tyckte vi var en pik på att vi skulle dra oss hemåt.

tack tjejer för en fin fin kväll!







piken, "gå hem, jag är trött!"


later

Kommentarer
Postat av: jessica

blir så glad av att läsa det du skriver=) värmer i hjärtat att veta att man har så fina vänner.. skyller min trötthet på en hård dag^^

2011-04-10 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0