this is not another excuse

fan fan! nej jag vill fan inte. igår kväll började jag få lite känningar i halsen. började sticka och ha sig. höll tummarna att detta bara var för en kväll. MEN så klart när jag vaknade imose så hade jag så jävla ont. ville nästan börja gråta varje gång jag skulle svälja. oh why?!

så det blir ingen fotboll för mig ikväll. fan, har inte tränat fotboll på as länge nu. det känns så dumt att skicka sms till tränaren varje gång det är träning och säga att man inte kan komma.
har ju jobbat extra några pass nu, och de har såklart inträffat på en tis eller tors. så då har jag inte kunnat.
förra torsdagen så hade vi vattengympa, då kunde jag inte vara med pga att jag har pircat navlen och inte får bada i pool/hav på några veckor. och idag har jag svin ont i halsen. han kommer att tro att det bara är bortförklaringar.. but, what to do?

nu ska jag till apoteket och köpa ZYX, enligt mig de bästa halstabletterna som finns.

godmorgon förresten.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0