titta bort

detta behöver inte läsas av er. för detta är tråk. ska bara få klaga av mig lite.

varför blev jag sjuk?
* jag har äntligen kommit igång med lite träning. det ska tydligen vara bra för kropp och själ = jag blir sjuk

*jag har ätit jätte mycket frukt senaste tiden = mycket c-vitaminer, ska vara bra för kroppen = jag blir sjuk

* jag har dragit ner på rökningen drastiskt, det ska vara bra för kropp och hälsa = jag blir sjuk

*har sovit bra, fast att alex är borta (kryss i taket). sömn är viktigt för kropp och själ = jag blir sjuk

*har tagit bort kaffe från mitt liv och ersatt med te, oftas grönt, det ska vara bra för kroppen = jag blir sjuk

*har inte druckit alcohol på snart två veckor. ska vara bra för hälsan = jag blir sjuk

fuck this. jag ska sluta träna, sluta med frukt, röka 10 ggr mer, satsa på fyra timmars sömn per natt. kaffe, du är välkommen i mitt liv igen. ALCOHOL, systemet har jag tvärs över gatan. ska nog gå och köpa några öl och vinare. sedan in på malmborgs och köpa 2 kilo godis och gotta ner mig.

vissa stunder känns så hopplöst. jag vill ha min man hemma nu så att han kan ta hand om mig. komma och pussa på min panna när jag ligger i soffan och klagar över min hals. så han kan gå och handla allt jag vill ha.

var är du när jag behöver dig?


later

Kommentarer
Postat av: Sally

<3

2011-04-08 @ 11:59:18
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0