We're all bloodless and blind and longing for a life

hej på er fina.

hemma efter många timmar i stan. först med mandy. åt lunch på grafiti. blev en baugette med ost och skinka för min del. sedan gick vi bort till EH och tog kaffe/te. jätte mysigt att bara sitta och snacka. om man hade tagit bort blåsten så hade denna dagen varit så fin. eller fel ord val. den var så fin, men hade varit härligare om man hade tagit bort blåsten

manda som skulle hem byttes ut mot viktor. då blev det fika på redfellas. snackade om allt mellan himmel och jord.

behöver sådana här dagar att träffa sina finaste när man kanske inte själv mår så jävla toppen.

min hals känns bättre än imose, men känns dock fortfarande. har verkligen klunkat te med honug idag och varvat det med halstabletter. fast det känns som att det börjar blir mer förkylning av det hela nu. ni vet nästan och ögonen rinner, man känner av bihålorna osv.

men fuck det. jag ska blunda för min sjukdom imorgon kväll. jobbar mellan 8.30-13.00. in på systemet. hem och vila sig, sedan kör jag all in imorgon hur jag än mår..






later

Kommentarer
Postat av: Josse

I WANT IT ALL!!!

2011-04-07 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0