What a day

hela min gårdag blev en spontan dag. när jag vaknade trodde jag att det skulle bli en "ladda hem film, ligga i soffan dag" men sallsan smsade mig om lunch. sedan när jag kom hem försökte jag ju att få tag i pappa om övningsköra, men fick inte tag i honom. men en halvtimme senare så ringde han upp och han var utanför min lägenhet en halvtimme efter att vi pratade.

gick jättebra att övningsköra igår också. vi körde rusningstrafik inne i stan. tycker det är kul när man prövar på saker man känner sig osäker på. när man klarar av det så känns det som att man är oövervinnlig.

skulle möte josse utanför hennes jobb. så jag körde till hennes jobb och gick med henne in där hon skulle göra sig iordning. sedan gick vi till sussie som fyllde år. där bjöds det på tacos. sedan tog vi bussen till lilla torg. blev lite tråkigheter där, men det kan jag inte skriva om i detta inlägget, för då hade det blivit en bok..

men tillslut hade jag en sådan mysig kväll. uteservering med värmelampror. vin i handen, cigg i munnen och finaste josefine med kusin mitt emot mig. vi satt och snackade timme efter timme. börjde gå mot bussen vid halv 1, var hemma vid halv 2 tiden. åh det var så mysigt. så enkelt. detta ska göras om!

hann ta en bild innan min kamera dog :( janni och sara på bussen påväg till lilla torg.


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0