what would i be without my friends

har varit en jättemysig kväll med kicki, sofia, emma och astrid. dock alldeles för mycket mat för min del. men är det så gott så kan jag inte hejda mig själv. men måste lära mig att äta med mer måtta. för mig är det allt eller inget. måste hitta ett mellanläge. det börjar jag med imorgon!

emma hade lagat en jättegod tre rätters middag. till förrätt hade hon tunnbröd med chevre och päron, huvudrätt vegetariska biffar gjorda på bla soltorkade tomater och fetaost. till det fick vi surdegsbröd, keso och grönsaker. och sedan till efterätt fick vi blåbärscheescake (jag åt tre bitar..) och sedan fick vi även american cookies. åt tre sådana med. så ni festår varför jag är spräng mätt va?

nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan ner i bingen. kanske ska börja på en ny bok ikväll. we´ll see.

sofia

astrid

kökschefen emmaoch söte sofia i hörnet

blåbärs cheesecake med vitchoklad

american cookies


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0