You ain't seen the best of me yet

puh! vilket träningspass. fyra veckor utan NÅGON som helst träning känns verkligen i kroppen. mest på konditionen faktiskt. styrkan var väl inte någon större skillnad. men när jag skulle jogga, fy satan.

jag hade bestämt mig för att börja lungt. eftersom att jag antagligen blev sjuk sist för att jag körde för hård träning från början. noll till hundra är aldrig bra. men när jag väl står där på löparbandet så tar vinnarskallen över. jag borde ha stannat på tre km, men sprang ändå 5 km som jag gjorde innan. fan om jag blir sjuk nu har jag BARA mig själv att skylla.

nu blir det dusch, sedan frukost/lunch och sedan är det jobb framför mig. fre, lör och sön. var tog 12 dagars ledighet vägen?! läskigt!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0