You just gotta ignite, the light, and let it shine

blir ingen träning för mig idag heller. envis jävla hosta jag har! hade tänkt att jag skulle mjukstarta med en långrunda med hulken. men det regnar ute så jag hoppar det också.

hade behövt cykla bort till ica maxi vid pappa. det är det ända apoteket jag vet som har mina ansiktprodukter. de börjar ta slut, eller är typ slut. får klippa upp burken ikväll för att få ut det sista.

just det. tack malmö för att åter igen låta min cykel stå orörd i stan nästan en hel vecka! den var där jag lämnade den och fungerade att cykla på som vanligt :)

idag blir nog en lugn dag. har inget planerat förren klockan 19 ikväll. så blir väl att tanka hem lite filmer eller liknande. börjar krypa lite på väggarna. har inte gjort ett piss på snart en vecka och jag är en person som HATAR att vara inne en hel dag. men jag antar att detta är bra träning för pysket.

hade helt glömt bort att fixa mat till jobb. hittade en färdigrätt från felix "pasta alfredo" och fy fan. det var en av de äckligaste sakerna jag har ätit. smakade pasta med grädde. dränkte de i salt så att jag kunde äta tills jag blev mätt. hädan efter ska jag fixa så att jag alltid har mat med mig till jobb.


later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0